sobota, 7 stycznia 2012

Misiek dobry na wszystko :))

Jako, że wczoraj był wolny świąteczny dzień :) postanowiłam go wykorzystać na wyhaftowanie uroczego misia. Krzyzyki stawiało się rewelacyjnie, gorzej było z konturami. Ale jakoś przebrnęłam i przez kontury. Powstał taki maleńki milusi hafcik.



Ale sam hafcik to nie wszystko. Problem zaczał się gdy próbowałam coś z nim zrobić. Koncepcje się zmieniały - a to dodatek do okładki notesiku, a to zawieszka, w końcu stanęło na karteczce. Jako, że nie jest ona przypisana jakiemuś konkretnemu świętu czy uroczystości może być wykorzystana z różnych okazji.




Z efektu końcowego jestem w miarę zadowolona, jednak stanowczo wolę stawiać krzyżyki niż oprawiać.
Podziwiam dziewczyny, które mają moc pomysłów na oprawę swoich prac bo u  mnie to jest zawsze droga przez mękę.
Serdecznie pozdrawiam :)) i życzę miłej niedzieli.

26 komentarzy:

  1. Śliczny misiu!!! Ja też podziwiam dziewczyny z tak rewelacyjnymi pomysłami, ale przecież Tobie też bardzo fajnie wyszło, też masz różne, oryginalne pomysły! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny misiek!!! W sam raz na milutki prezencik z każdej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak słodziutki miś! Kartka wyszła bardzo ładnie, z tekturą falistą to był dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiak jest super!

    aneksowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten misio, a karteczka urocza. Ja też wolę haftować niż kombinować co z haftem zrobić... zazwyczaj trafiają w ramki.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio jest uroczy. A i karteczka wyszła Ci bardzo ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny misio! :) Pięknie go oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła naprawdę prześliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś prześliczną karteczkę a oprawa naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja też nie lubię oprawiać:)
    obrazek wyszedł świetny:)
    pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny hafcik i oprawa uważam ślicznie Ci wyszła, wszystko ładnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki kochany ten miś! A karteczka wyszła ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kartka to prawdziwy klejnocik :) Ja zawsze powtarzam, że wolę 10 wzorków na kartki wyhaftować, niż jedną kartkę na gotowo sklejać :) Też nie lubię oprawiania haftów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczności, bardzo fajny pomysł, ślicznie to wykończyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny misiaczek.Ja też mam ten sam problem.Wyszywanie jest fajne ale oprawa obrazków to już problem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo wszystko wyszłaś z tego obrawiania obronną ręką! Miso śliczny a karteczna bardzo fajna:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajną wersję oprawy wybrałaś , coś innego i nie zawsze haft musi mieć ramkę ...Misio słodziak././.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki hafcik.
    Mam podobny problem z zagospodarowaniem haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miś słodziutki, a całość bardzo ciekawie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziak z tego Misia
    Widzę, że nie jestem sama i jedyna, która z oprawieniem zawsze mam problem... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten misiek. ja też mam zawsze problem z wyeksponowaniem hafcików, tak żeby było ładnie i przejrzyście. Ale Tobie wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Ja również wolę haftować niż oprawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oprawa wyszła świetnie, warto było przez to przejść :)))
    Całość bardzo słodko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miś uroczy !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.