piątek, 27 stycznia 2012

Niespodzianka a raczej dwie :)

Spotkało mnie dzisiaj podwójne szczęście. Otrzymałam dwie pełne cudowności paczuszki. Jedną od Cecyli a drugą od Danieli . Jak otworzyłam paczuszki oniemiałam z zachwytu. Dziewczyny kochane wspólnie z Igunią  bardzo Wam dziękujemy. Zrobiłam tylko po jednym zdjęciu bo me dziecię z boku mnie podganiało, że chce dobrać się do słodkości :)

Zawartość paczuszki od Cecyli


 A dokładnie co po otwarciu paczuszki ukazało się moim oczom:
- filcowe czerwone bardzo milusie serducho
- dwie karteczki
- kawałek kanwy
- mulinki
- guziczki
- zestaw do haftu
- mnóstwo słodkości.
Cecylio wielkie dzięki :)

Zawartość paczuszki od Danieli


A dokładnie mym oczom ukazały się:
- karteczka i obrazek,
- piękny kwiatuszek na piku,
- różowe przydasie,
- zielone filcowe cudeńko,
- syrenka Arielka, której tu niestety nie ma ponieważ Iga ją od razu przykleiła na ścianie pokoju,
- słodkości.
Danielo wielkie dzięki :)

Ależ mam fajny dzień :)) Jeszcze raz dziękuje Wam Dobre Duszyczki. Buziak :)

A jutro STUDNIÓWKA. Oj będą nóżki bolały oj będą ale co tam!!!
 Miłego weekendu!!!

23 komentarze:

  1. Miło mi, ze sprawiłam przyjemność!Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić niespodzianki.Cieszę się że prezenty się podobały.Od Danieli też dostałaś śliczności.
    Wspaniałej studniówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne prezenciki...zycze udanej studniowki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenciki! Można powiedzieć, że dziś masz podwójne szczęście.
    Udanej studniówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty i le potrafią dać radości ..//./

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no, gratulacje :)
    Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kedves Edyta!
    Köszönöm a kedves hozzászólásod! Nagyon szépeket alkotsz! Jó látni, hogy lengyelországban is ilyen ügyes, hímzős lányok élnek!!!
    üdvözlet
    Anik

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty dostałaś cudne, tylko pozazdrościć :) Życzę jutro udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezenty piękne:)
    udanej zabawy życzę:))
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne prezenty.
    Udanych robótek! =) ...ahhh te słodkosci - też nie mogłabym się doczekać hihi.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe przesyłeczki!
    a jak studniówka, udała się? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prezenty dostałaś, oj cudne, cudne!!! Przemiłej zabawy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałości dostałaś ;o) Ogromnie zazdroszczę ;o) aż ślinka cieknie na widok takich śliczności ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest otwierać takie paczuszki z niewiadomymi !!!
    Ja dostałam już jedną z wymianki walentynkowej... fotki są ale czekam do wyznaczonego terminu !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne prezenty. Miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko!!!!!!!
    Dziękuje za miły komentarz:)
    Chętnie prześlę wzór na twarze.
    Pozdrawiam
    Dori:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne niespodzianki :) A jak nóżki? Bolą?
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bolą. Jak się często nie chodzi w szpilkach tylko od wielkiej okazji to się później cierpi :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.