piątek, 27 marca 2015

Kolejne jajeczko

Jak pisałam wcześniej na jednym papierowo ozdabianym jajeczku się nie skończyło. Oto kolejne wykonane specjalnie do pokoju Iguni, gdzie (na razie) króluje fiolet i zieleń.
A tak wyglądają "nóżki" jajeczka - trzy długie szpile zakończone koralikiem wbite w kształt trójkąta. Jajo stoi na nich stabilnie więc odchodzi problem ze stojakiem.
Jajko zostało ozdobione przy pomocy magicznych papierów - 3x kropki, Mali odkrywcy oraz Wiosenna Łąka. Dodatkowo dokleiłam mech - nie ten z lasu (bo jest pod ochroną) ale taki kupiony w sklepie - Chrobotek reniferowy :)
Jajo posyłam TU
oraz TU - Craftbar - wyzwanie Wiosna z jajem

Serdecznie pozdrawiam - Edka :)

12 komentarzy:

  1. Sliczne to jajo!!! Pomysł ze szpilkami super!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne jajeczko i bardzo udana interpretacja craftbarowego wyzwania. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajo, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię połączenie zieleni i fioletu także i te jajo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie ładne! :) Fajne kolorki dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł ze szpilkami:))ja kupuję zawsze plastikowe stojaczki razem z wydmuszkami gęsimi,ale ciągle się gubią:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie ozdobione jajeczko! I stojaczek fajnie wymyśliłaś. Dzięki za podpowiedź!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to jako, życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne to jajeczko, i super wymyśliłaś z tym stojaczkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo bardzo mi się podoba! Świetny pomysł ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.