poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kredkowe zaproszenia

Całkiem o nich zapomniałam a trafiłam na nie przypadkiem :). Zrobiłam je już we wrześniu ubiegłego roku dla mojej przyjaciółki - wychowawczyni klasy I na uroczystość pasowania ucznia.

Miło mi bo moja praca jajo wielkanocne została wyróżniona TOP 2 w Magicznej Kartce - dziękuję serdecznie :))
Mam do okazania jeszcze kilka rzeczy, które dotarły do mnie w ramach wymianki i na akcję charytatywną ale o tym kolejnym razem.
Pozdrawiam serdecznie Edka :)

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!! Bardzo fajne zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale oryginalny pomysł! Idealne zaproszenia na taką okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki fajny pomysł! Kartki widzę że łatwe w wykonaniu a jakie kolorowe :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zaproszenia, takie radosne, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są ! Bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zaproszenia. I jeszcze ta "moc" kolorów, super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia!
    Karteczki piękne, kolorowe. Miałaś świetny pomysł:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.