poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Zapraszam :)

Ostatnio troszkę mam szycia - a to związane jest z brakiem czasu na inne przyjemności (w tym aktywne blogowanie). Szyję głównie torebki.  
Postanowiłam podzielić się torebką z jedną/jednym z Was :) 
Zapraszam serdecznie zatem do zabawy. 
Do wygrania jest torebka w wybranym wzorze (myszka, babeczka, serduszko lub coś innego) i (o ile moje zapasy tkanin będą zawierały dany kolor) również kolorze.

Zasady takie jak zawsze:
- zgłaszamy chęć udziału w zabawie pod tym postem
- banerek umieszczamy na swoim blogu.
Chętni mogą zapisywać się do końca września. 

Mam nadzieję, że choć kilka chętnych osób się znajdzie.
Zapraszam :)
Pozdrawiam serdecznie Edka :)

79 komentarzy:

  1. Ja się zapisuję z miłą chęcią. Taką piękną torebkę chętnie przygarnę! Banerek już wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością przygarnęłabym taką torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju:) zapisuje się i ja! Mieć znów coś od Ciebie, to sama radość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj będzie problem zdecydować się na konkretny wzór. Chętnie perzygarnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, to ja bardzo chętnie się zapiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko:) to i ja się ustawiam do kolejki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakże bym mogła zaniechać takiej okazji, Edyto?! Chętnie spróbuję szczęścia :) Sama nie bardzo lubię szyć, bo odpowiedniej maszyny brak, to wszystko, co uszyte, szczerze podziwiam i wszystkiego pożądam :) A jeszcze od Ciebie, to wartość dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że chętna jestem. Jedną mam ale choć raz będę zachłanna i chce drugą;)
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto by się nie skusił na jedyną w swoim rodzaju torebkę :) Zgłaszam się chętnie, banerek jest na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. z miłą chęcią się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zapisuje się do zabawy, a banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się do kolejki z nadzieją na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Edytko torebek nigdy za wiele, a jeszcze do tego spod Twojej igły :*, banerek zabieram

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem napalona na to candy :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też, ja też!
    Z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też, ja też!
    Z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam torebki, a zwłaszcza własnoręcznie uszyte przez kogoś, nie przeze mnie, bo ja szyć nie umiem.
    Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spróbuję swojego szczęścia:)
    krzyzykamiprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No, na takie piękne torby by się nie znalazły! Impossible!;) Zapisuję się zatem z ochotą.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Butów i torebek w kobiecej szafie nigdy za dużo :) Ustawiam się w kolejce, torebka jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością wezmę po raz drugi udział w Twoim candy. Mam nadzieję, że tym razem szczęście także mi dopisze. :) Wstyd się przyznać, ale lawenda od Ciebie dalej leży i ładnie pachnie w szafie choć nie do końca została jeszcze spożytkowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna torebka, z przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torba! Z dumą bym ją nosiła :) Z chęcią wezmę udział w zabawie, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Я бы хотела присоединиться! http://www.withsmile.ru/

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja grzecznie w kolejce sie ustawiam :)
    w pasku bocznym informacja o candy http://pishitejulie.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super, uwielbiam wszelkie torby, a Twoje bardzo mi się podobają :) Zgłaszam się do zabawy, banner już wisi na domordoruwlewo.blogspot.com :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z taką torbą to każdy by dumnie chodził gdziekolwiek. Edytko ustawiam się w kolejeczce licząc na szczęście.:) Pozdrowionkai

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka śliczna, zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też się ustawiam, a przy okazji zapraszam do mnie na candy z torbą zakupową w rozmiarze XXL :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna torebka, zgłaszam chęć w zabawie i lecę z banerkiem do siebie juliannyrekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam :) Banerek umieściłam, podlinkowałam i teraz czekam na wyniki :D Super torebka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Banerek już na blogu http://pracowniapauliny.blogspot.com/ Nie mogłabym ominąć takiej wspaniałej okazji :) Może dopisze mi szczęście bo torebka jest świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się na Twoje candy z wielką ochotą :). Banerek już podczepiony :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie http:/nietylkowkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce, moze mi sie poszczęści :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Och, taka torba z babeczką by mi się marzyła. Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.