niedziela, 30 grudnia 2018

Dziękuję :)

Święta minęły szybciutko, zaraz Nowy Rok :)
Jeszcze w starym chciałam serdecznie podziękować za pamięć i dobre słowo :) 
Madzia z Zacisza Lenki obdarowała mnie na imieniny pamiętała też o moich urodzinach :)

oraz życzeniach świątecznych
Przyleciała do mnie również karteczka od Ani  
Od Chranny (niestety troszkę się uszkodziła w drodze, na szczęście ciastek pozostał nietknięty :) 
oraz od Ulci. Uleńka nie ma bloga ale poznałyśmy się właśnie przez mojego bloga :). Od Uli otrzymałam również papierki i piękne tkaniny. Jedna już została pociachana i czeka na szycie).
Dziewczyny dziękuję pięknie za pamięć :)
Robótkowo nie próżnuję ostatnio nawet szydełko poszło w ruch. 
Wydziergałam kilka sopelków na choinkę i małych zwierzątek :) 
Ale o tym innym razem.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!

Pozdrawiam serdecznie Edka.







19 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki dostałaś, wszystkiego dobrego Edytko, spełnienia marzeń! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    Mam nadzieję, że Twoje sprawy już weszły na dobry tor i zaczęło świecić słonko:) Zdrówka dla Ciebie i Twoich najbliższych:)
    Uściski noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko się przebija, słabo ale próbuje :)
      Dziękuję Gosiu. Przesyłam moc uścisków i pozdrowień.

      Usuń
  4. Wspaniale zostałaś obdarowana :). Zdróweczka i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  5. Wszystkiego najwspanialszego w Nowym 2019 Roku!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violu. Najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  6. Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności dla Ciebie Edytko i Twoich bliskich.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :). Moc pozdrowień, uścisków i zdrówka dla Ciebie i mamy :)

      Usuń
  7. Nie ma to jak niespodzianki, które wywołują uśmiech na naszej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.