środa, 23 stycznia 2019

Charytatywnie

Nie ogarniam tego wszystkiego co się ostatnio wydarzyło w naszym kraju.
Niezmiernie mi smutno gdy widzę jak ludzie się nawzajem traktują. 
Tyle złości, nienawiści, pogardy...
Jednak wierzę, że w końcu przyjdzie opamiętanie.

Wolę piekło z całym "szajsem" orkiestry niż niebo pełne obłudy.

Nie jest mi łatwo, jak każdy mam swoje zmartwienia i problemy różnego kalibru (i to wcale nie małego). Jednak mam coś niewyobrażalnie cennego zdrowe dzieci. Niestety nie każdego los oszczędza. Są małe istotki, które potrzebują naszego wsparcia.
 
Pomagać trzeba i tyle w temacie :)

Komplecik dla Aleksa był wygraną w licytacji przeprowadzanych dla Zosi z Olsztyna.
Tkaninę na spód i podusię otrzymałam od dobrej duszyczki Uli :) 

Jakiś czas temu Dusia zwróciła się o pomoc w przesłaniu fantów na imprezę charytatywną dla Szymka.
Czasu nie miałam zbyt dużo ale udało mi się uszyć torbę (materiał też od Uleńki :)
powstało również kilka karteczek



Na szczęście miałam wcześniej przygotowane kieszonki na sztućce które również poleciały do Dusi :)
Mam nadzieję, że impreza się uda i że na konto Szymka wpłynie pokaźna kwota. 
Jeżeli chcecie wspomóc Szymka odezwijcie się do Dusi licytacje są prowadzone na bieżąco.
Pozdrawiam serdecznie - Edka:)
 
 

25 komentarzy:

  1. Śliczne prace Edytko, masz dobre serduszko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace ofiarowałaś na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję Edytko, bardzo, bardzo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Złote i zdolne rączki, Edytko. A efekt jak widać - do podziwiania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace oferowane dla innych. Masz wielkie serce Edytko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace i cel szczytny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne prace na dobry cel, taki od serca. Podusia urocza, karteczki i kieszonki na sztućce także. Twoje serce jest przepełnione współczuciem, bo mając dzieci wiesz co znaczy rozpacz rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak chorują dzieci. Jedna z nielicznych korzyści Internetu jest to że są większe możliwości pomocy 😊

      Usuń
  8. Wspaniale Edytko, masz ogromne serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności poleciały :)
    wspaniały cel

    OdpowiedzUsuń
  10. Złote ręce, złote serce :-)
    Uściski serdeczne, Edytko. Twoje prace absolutnie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz, widać gołym okiem, że są tworzone sercem, a nie rękoma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.