czwartek, 20 grudnia 2012

Wysyp śnieżynek i innych cudeniek

Dzisiaj pokażę jakie niespodzianki sprawiły mi dwie blogowe koleżanki. Zacznę od Violi, która przysłała mi prześliczne śnieżynki. Wykonane perfekcyjnie, wykrochmalone w ogóle miód, cud i malina :))


Dziękuję Violu bardzo za Twoją bezinteresowność i dobre serducho.

Drugą przesyłkę otrzymałam od Pelasi. Bardzo spodobały mi się jej szydełkowe aniołki. Sama zaproponowała, że może mi kilka zrobić, miałam tylko podać ilość - poprosiłam o 5 aniołeczków. I takim oto sposobem umówiłyśmy się na wymiankę. To co zobaczyłam jak otworzyłam kopertę przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Same zobaczcie co też tam było :))

Aniołki- coś "ciut" więcej niż pięć:)))


Śnieżynki


Serweta oraz podkładki


Kanwa, mulina, słodkości (już części nie ma:), kawki, herbatki, kartka.


Pelasiu kochana wielkie dzięki :)))

Dzięki Wam dziewczyny będę miała przepiękne białe Święta :)))) Jestem pełna podziwu dla Was i dla Waszych szydełkowych wyczynów. Muszę się koniecznie nauczyć władać szydełkiem.

Jeszcze raz dziękuję :))))





10 komentarzy:

  1. Prawdziwy wysyp, piękne, tez mi się ich trochę dostało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprószyło! Piękny śnieżek spadł na Ciebie :) A i aniołki cudne, no i pozostałe skarby :) A kanwa... czyżby pudrowy róż??? Bo ja szukałam po sklepach i nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wysyp :) Jak święta - to białe. U Ciebie takie będą na pewno!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to cie zasypało ..
    Jeszcze raz dziękuje za zawieszkę i karteczkę ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki.Radosnych świąt dla Ciebie i Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko bedziesz miala pieknie przyozdobiona choinke...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szydełkowe cudeńka. Serweta przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.