poniedziałek, 22 grudnia 2014

Na poprawę nastroju

Właśnie na poprawę nastroju powstały kolejne maleńkie karteczki z grafiką od Magicznej Kartki.
Jakaś seria przyszła do mnie czy co? Sprzęty mi padają - zaczęło się od miksera, później telewizor a dzisiaj pralka i filtr z akwarium. I to wszystko w jednym miesiącu. Mikser pożyczyłam od mamy, telewizor na raty a jak nie da rady naprawić pralki to chyba tara albo Frania mi zostaje :(
Żeby zająć czymś głowę i ręce (które ciut mi opadły) kiedy Tymo zasnął zabrałam się za szybką i bardzo przyjemną robótkę :) Wykorzystałam do tego resztki papierów i śmieszne, kolorowe grafiki Magicznej Kartki

Grafiki można  pobrać TU
Buzia sama się do nich śmieje, więc ciut mi lepiej.
Posyłam je TU
i TU
Pozdrawiam serdecznie Edka :)




4 komentarze:

  1. Urocze karteczki!
    Edytko, tak właśnie jest, że jak się jedna rzecz popsuje to pójdzie lawina:) Przerabiałam to już nie raz:)
    Zyczę Tobie i całej Twojej rodzinie spokojnych, pełnych ciepła Swiąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli teraz, po takiej serii, musi być seria zdarzeń miłych i szczęśliwych :)
    Dziękuję za piękną karteczkę z życzeniami - przyszła dziś. Ja swoje wysłałam tydzień temu i jak na razie ani jednego sygnału, że któraś doszła :( Więc gdyby tak nie dotarła do Ciebie przed Świętami, to na wszelki wypadek dobrego nastroju w Święta i dużo zdrówka w nowym roku dla całej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.