niedziela, 15 października 2017

Torby z kotami

A ja dalej pomiędzy maszyną do szycia a papierami. Już nawet nie pamiętam kiedy haftowałam. Ale nie dam się i muszę zrobić kilka bombeczek więc zaczęłam szukać jakiś nowych wzorków do wyhaftowania (tylko coś mi marnie to szukanie idzie :)
No dobra ale miało być o kotach.
Zamówienie było - torba z kotem dla miłośniczki i właścicielki hodowli kotów.
Miała być jedna torba ale że ja nie umiem pojedynczo szyć to powstały dwie.
Zamawiająca nie potrafiła się zdecydować na jednego i tak oba kotki znalazły nowe domy gdzieś tam.....w świecie :) 
W między czasie powstało jeszcze kilka kartek i pudełeczek ale o tym kiedy indziej :)
Pozdrawiam serdecznie Edka






39 komentarzy:

  1. Jesteś moją Torebkową Królową!!!
    Żadne zamówienie nie jest dla Ciebie przeszkodą:) Uszyjesz wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj Gosia miło mi bardzo. Pozdrawiam całe Mamelkowo :)

      Usuń
  2. Booooskie te torby! Obie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie mieszasz klientom w głowach XD, też wzięłabym obie torby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam to moja koleżanka zamawiała więc mogłam jej namieszać :) Ale zawsze lepiej jak jest wybór :)

      Usuń
  4. Słodkie te mordy! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, no! Tego się nie robi wielbicielce kotów! Szczęka mi opadła do podłogi...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne :) Słodziaki :) Uwielbiam kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu wspaniale się wywiązałaś z zamówienia. I to na 200%. :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Świetne kocie torby.Ja tez bym miała problem, którą wybrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te torby z kocurkami!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko:) fantastyczne te torby!!! Kształt kociaków bombowy, oryginalny!!! Bardzo mi się podobają!!!
    Pozdrawiam i spokojne nocy Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie fikuśne torby;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne torby, które zachwycą niejednego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię koty więc nie przejdą obojętnie przy wszystkim co jest z nimi związane. Torby są świetne :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie te kociaki! taka torba jest nie tylko bardzo praktyczna, ale i stanowi świetny element stroju!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.