niedziela, 18 marca 2018

Trochę mnie nie było...

O trochę mnie nie było w blogosferze. Powody tego niezbyt fajne ale nie mam ani siły, ani ochoty o tym pisać więc będzie tylko o robótkowaniu :)
Robiłam całkiem sporo - szyłam, scrapowałam ba nawet i hafcik się zdarzył :) I to on dzisiaj pójdzie na pierwszy rzut.
Kartka powstała jako element podziękowania dla wychowawczyni Tymcia z przedszkola, która zrezygnowała z pracy. Bardzo sobie cenię Panią Anię więc musieliśmy jej od serca podziękować. Tymcio narysował laurkę :) ja wykonałam jeszcze album dla córeczki Pani przedszkolanki.
I jeszcze kilka kartek ze środka. Nie są wszystkie ale jakiś pogląd jest :) W podobnym stylu wykonałam również album na WOŚP.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu do mnie zagląda :)
Pozdrawiam serdecznie Edka.




46 komentarzy:

  1. Wpadłam z rewizytą ;)
    Piękną karteczkę i śliczny kolorowy album stworzyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko nie martw się ,zaglądamy :)
    Karteczka jest cudna,a album zrobiłaś wspaniały,to będzie miła pamiątka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Takie też było założenie żeby upominek został z Panią Anią jako coś wyjątkowego. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Hafcik i karteczka piękne. A albumik bajeczny!
    Żal miłej pani, ale tak to w życiu bywa...
    Wszystkiego dobrego i żeby się wszystko wyprostowało tak jak sobie życzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Oj żal i to bardzo. Wyjątkowa osoba. Ale cóż takie życie. Buziaki dla Mamelkowa 😊

      Usuń
  4. Piękny ten Hafcik.
    Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. I karteczka, i album są po prostu bajeczne. Pani przedszkolanka musi być wyjątkową panią :)
    Życzę, by wszystko Ci się ułożyło i wróciło do normy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu. I ja mam nadzieję że wszystko się ułoży.

      Usuń
  6. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite prace zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie było cię (mam nadzieję, że już wszystko w porządku), ale za to wróciłaś z przepięknymi pracami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeszcze nie ale już powolutku się prostuje. Życie pokaże co dalej. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Swietne prace, nie bylo ale jestes i mam nadzieje ze wszystko szybko sie pouklada, pozdrawiam serdecznie i sil i wytrwania zycze,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Prace cudne, widać włożone serce w ich wykonanie. Niech się wszystko szybciutko nastawi na właściwe tory :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Posyłam moc pozdrowień ☺

      Usuń
  11. Śliczne prace Edytko. Wyjątkowe dla wyjątkowych osób. Zyczę Ci, aby wszystko Ci się jakoś poukładało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie pozdrawiam 😄

      Usuń
  12. Kochana gdyby nie te zakręty????????ale głowa do góry i do przodu prace piękne pozdrawiam ciepło Edytko, buziaki Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie liczę tych zakrętów. Wiem, że muszą być ale jakoś urodzaj na nie mam :) Ale masz rację głowa do góry :)

      Usuń
  13. Świetnie wykonane karteczki. Trzymam kciuki aby wszystko Ci się poukładało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zycie nas nie rozpieszcza, ale fajnie mieć jakąś odskocznię.Piękne prace, miły gest dla cenionej wychowawczyni! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danielo. I najważniejsze, że Pani Ani upominek się bardzo spodobał :)

      Usuń
  15. Piękna karteczka z precyzyjnym haftem . Album zachwyca :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagląda!!! Bo zawsze jest po co! Do tak zdolnej Kobiety samo się zagląda :-))) Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Edytko fajnie, że jesteś:) Trzymam kciuki! Haft piękny, podziwiam, że wybrałaś tak skomplikowany wzorek, niby mały, a pracy przy nim mnóstwo, te kwiatki musiały zabrać wiele czasu, ale efekt wspaniały. A album cudny:P Pozdrawiam, ściskam, pozdrowienia dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  18. Rewelacyjny albumik :) Detale zachwycają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny misiowy haft i świetny album. Pani przedszkolanka na pewni była zachwycona :) Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej i częściej uda Ci się pojawiać na blogu :) Nas też jest mało, ale to raczej z braku czasu.
    Pozdrawiamy Świątecznie!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś ten czas nie da się wydłużyć 😊

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace, jak zawsze u Ciebie! Wszystkiego dobrego i wytrwałości, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście że zagląda, śliczna jest ta kartka, skąd wzięłaś papier z takimi drzwiami, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika ta karteczka to gotowy zestaw z gazetki. Znajomy albo siostra mi przywożą z UK 😊

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.