środa, 8 lutego 2012

Przybornik

Mrozy trochę zelżały to aż inaczej się funkcjonuje. Nie przemyka się szybciutko do domu tylko można sobie pozwolić na dłuższe przebywanie na świeżym powietrzu :).
Ale wracając do tematu posta. Przybornik - otóż to jest ten mój "ściśle tajny projekt". Jak przygotowywałam się do robienia tego stworka reszta familii zachodziła w głowę co tez z tego powstanie. A ja im na to, że to ściśle tajne :)

Ano powstał komplecik do bobinki :) Co prawda bobinka jest sporych rozmiarów ale bez trudu zmieści się w przyborniczu. Połączenia pomiędzy przodem a tyłem są na tyle szerokie, iż w środku można jeszcze sporo rzeczy pomieścić.
Haftowałam na lnie, cieniowaną muliną DMC numer 99. A oto moje dzieło:



Oczywiście motywem przewodnim są nożyczki.


Połączenia pomiędzy przodem a tyłem wykonane są za pomocą ręcznie farbowanej koronki, której kolor ładnie współgra ze sznureczkiem oplatającym przód, tył oraz poduszeczkę do igieł.


W środku znajduje się poduszeczka na igiełki oraz dwa serduszka, które mogą służyć jako mini wieszaczki do nitek czy mulinek.


Na drugiej stronie znajduje się sporych rozmiarów kieszonka, do której bez trudu sporo się zmieści. Aby nic z niej nie wypadało zakończona jest gumką.


I tak oto mam swój własny przybornik :)

Dziękuję wszystkim za odwiedziny u mnie i za tak sympatyczne słowa uznania. Jestem tym bardzo podbudowana i to dodaje chęci do dalszego xxx.

Na zakończenie fotka Skubisia. Po prostu nie mogłam się oprzeć :)


 I tym miłym akcentem życzę spokojnego tygodnia :))

21 komentarzy:

  1. Tajny projekt się udał.Świetny przybornik .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten przyborniczek;widzę,że kolor mulinki dopasowałaś do farbowanej koronki:)świetny pomysł na serduchowe wieszaczki:)perfekcyjne zszycie!!!Po prostu jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną użytkową rzecz stworzyłaś, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny estetyczny przybornik i śliczne kolorki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszedł Ci haft na płótnie! Wszystko tak ładnie zgrane kolorystycznie i fajnie "zabudowane" w środku. Całość wygląda super!
    Rozbawił mnie piesek, który już się wczuwa w nadchodzące Walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny przybornik! nie jedna hafciarka chciałaby się takim poszczycić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy komplet!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy! Piękne kolory mulinki i koronki. I bardzo pomysłowe rozwiązania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet!!! Brawo za pomysł na przybornik, proste połączenie dwóch części koronką (chyba, że tylko tak łatwo wygląda:D)Kolory idealnie dopasowane do koronki! A psina jakaś taka znudzona:DD kochana mordka, udaje, że nic ją nie obchodzi, a łapę trzyma na pulsie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprytny przybornik. Ślicznie go wykonałaś.
    A Skubiś pewnie potrzebuje miłości, bo tak tuli się do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka drobnostka , a cieszy i jest bardzo przydatna. Przyborniczek fajniusi bardzo mi się podoba ..... a psinka kochana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz wypasiony zestaw! Pilnuj dobrze tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ten Twój przybornik! Ja zabieram za zrobienie dla siebie takiego lub chociaż jakiegoś igielnika, bo już druga igła w tym tygodniu upadla mi na podłogę i zaginęła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny i pomysłowy przybornik, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo . Masz niesamowite pomysły na przybornik ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przybornik bardzo ładny i pomysłowy, ogólnie blog mi się spodobał i będę Go sobie obserwowała, serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie śliczny przybornik ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.