wtorek, 4 lipca 2017

Wygrana i troszkę nowości torebkowych :)


Mało mnie ostatnio w blogowym świecie ale uwierzcie mi nie próżnowałam. Kleiłam, wycinałam, szyłam. I o szyciu dzisiaj troszkę. Torebek znowu naszyłam i znowu szyć będę :) Po raz pierwszy brałam udział w Jarmarku gdzie można było kupić moje torby i tulipany :)
Torebki są w dwóch rozmiarach - tzw dorosłym i dziecięcym. Poniżej przestawiam te większe.
A tu mniejsze dla dziewczynek 7-10 letnich.

Dzisiaj odebrałam przesyłkę ze Scrapka za drugą wygraną w Romantycznym CANDY :) Otrzymałam bon 50 zł na zakup tekturek z najnowszej kolekcji Summer Love :)
Tekturki przepiękne już nie mogę się doczekać kiedy je wykorzystam :) 

Pozdrawiam serdecznie Edka :)












48 komentarzy:

  1. Przepiękne torby! Super produkcja! I gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ uszyłaś ich bardzo dużo, są super, a wygranej gratuluję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne torby, szczególnie z kotami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te cieszyły się największym powodzeniem :)

      Usuń
  4. Torby są rewelacyjne! Za mną ostatnio sówki chodzą (latają;), więc te z sówkami to mój nr 1. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A i mi się te sówkowy materiał bardzo podoba.

      Usuń
  5. Wspaniałe torby! Miałabym problem, by zdecydować się na jakąś konkretną. Gratuluję wygranej i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torby bardzo fajne ! Piękne te tulipany z tkaniny ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tulipanki kocham w każdej postaci nawet tkaninowej :) Przynajmniej nie więdną :)

      Usuń
  7. Twoje torby są rewelacyjne!!! Tulipanki również cudne! Gratuluję super wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadziwia mnie Twoja pracowitość, Edytko! Wspaniałości poszyłaś :-) Cieszę się z Twojej wygranej bardzo, bo trafiła w godne ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Tekturki już obejrzałam z każdej strony i czekam kiedy je wykorzystam.

      Usuń
  9. Gratuluje wygranej a z toreb wzór kiciusiowy podbija moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torby są superowskie, świetna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torby i świetne tkaniny.Bardzo lubię sowy i sowy górą.Taką wygraną to żadna by nie pogardziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha to jak na razie wychodzi remis między kotami a sówkami :)

      Usuń
  12. Rewelacyjne te torby Edytko! Śliczne materiały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że pracowałaś w pocie czoła:) Torebek cła "masa", kazda z nich jest sliczna. Piekne materiały, szczególnie te w kotki.
    Serdeczności zostawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu to i tak nie wszystkie :) A kotki są świetne :)

      Usuń
  14. Poszalałaś po całości!!! Moi faworyci -kocie i sowie torby z dwóch pierwszych fotek:))
    Gratuluję fajnej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szalałam :) Koty i sowy rzeczywiście cieszą się powodzeniem :)

      Usuń
  15. Ależ Ci idzie to szycie! Świetnie torby i te kropeczkowe wnętrza :) Gratuluję wygranych scrapków!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te torby z flagami rewelacja! Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Edytko torby poszyłaś przepiękne,jestem nimi zachwycona,wiem co piszę bo jestem szczęśliwą posiadaczka już 2 toreb,zapomniałaś wspomnieć,że można je nosić na dwóch stronach,jakby co są idealne ,codziennie mi towarzyszą,polecam wszystkim :)Mam ochotę jeszcze na tą flagową,daj mi znać jak będziesz miała.
    Buziaki zostawiam i serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej,oj będziesz miała co robić :)

      Usuń
  18. Piękne torby, Edytko!
    Wykorzystałaś ciekawe tkaniny.
    No i gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne prace :) Bardzo mi się podobają :) Wspaniałe szyjątka powstają :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości :) Już obserwuję Twój blog, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
      mikaglo.blogspot.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  19. Fantastyczne torby! Świetne tkaniny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ różnorodność i piękne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Super torby, wyglądają świetnie :))). Gratuluję wygranej :))).
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega produkcja!Super wyglądają te torby.Szczególnie te z sowami mnie zauroczyły.Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sóweczki (obok kociaków) cieszą się popularnością :)

      Usuń
  23. Świetne torby, szczególnie te kocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz fajne hobby ,tyle tu różnych rózności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale przepiękne torby zrobiłaś, te z sówkami skradły mi serce, i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.