sobota, 17 grudnia 2011

Coraz bliżej święta

U mnie dalej haftowanie świąteczne ale jakby mogło być inaczej kiedy święta tuż tuż. To już będą chyba ostatnie zawieszki jakie zrobiłam w tym roku. Zawieszki wykonane są w kilku kolorach, są niewielkie dlatego też dodałam chwościk. Myślę, że biel będzie ładnie się komponowała z zielenią drzewka, tu z braku choinki prezentują się na razie na wierzbie.



Motywem przewodnim były gwizadeczki.


Co do gwiazdeczek. Jakiś czas temu zapisałm sie na wymiankę z gwiazdką w tle. Była to moja pierwsza tego typu zabawa. Właśnie wczoraj wysłałm swoją paczuszkę do Justyny. Mam nadzieję, że jej się spodoba :) Na swoją przesyłkę czekam z niecierpliwością.

Zrealizowałm również zamówienie od mojej córci Igi, która zażyczyła sobie bombkę z literką I w kolorze fioletowym. Jak prawdziwy zleceniodawca nadzorowała postępy podczas wyszywania. Co do zapłaty za wykoną pracę - dostałam całusa i uśmiechniętą buzię Igulca :)



I jeszcze jedna bardzo ważna i miła sprawa.Wczoraj dostałam przesyłkę od Beaśki - kreatywnanuda.blogspot.com. Oto co w niej znalazłam:



Śliczną broszkę z organzy. A zapytacie za co takie cudo sie dostaje? Otóż należy wysłać zdjęcie z domem, budynkiem na którym znajduje się numer 67. Ja wysłałam i dostałam :))) Bardzo dziękuję. Broszka jest cudna :)

6 komentarzy:

  1. Teraz tylko zakupić choinkę i udekorować cudnymi zawieszkami. Też bym wycałowała za taką bombeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie te zawieszki się prezentują w tym bukieciku!Tez mi się marzy stroik z wykonanych zawieszek, ale ostały mi się tylko dwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie też pięknie! pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te zawieszki, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na haftowane zawieszki na choinkę jest świetny. Też muszę nazbierać sobie takich ozdób, bo na razie mam tylko 2 i pół Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.