sobota, 25 lutego 2012

Wymianka z magią w tle

Nadszedł czas pokazania prezentów jakie robiłyśmy sobie w ramach "Wymianki z magią w tle" zorganizowanej przez Sylwię. Moją parą wymiankową była Boniusia. To co dostałam w mojej przesyłce przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Czegóż tam nie było:  broszki, kolczyki, bransoletka, koraliki, słodkości. Zresztą na nic czcza pisanina zobaczcie sami:

 zbiorowo

 przepiękne kolczyki


broszki i bransoletka 


Wszystko dobrane kolorystycznie i  przecudnie wykonane. Jestem pod wielkim wrażeniem twórczosci Boniusi. Nie chciałam chować tych cudowności do skrzyneczki z biżuterią ale je gdzieś wyeksponować. I wpadłam na pomysł aby kiedy ich nie będę nosić zdobiły mój domek. I tak brochy już znalazły sobie miejsce na zasłonce a kolczyki z bransoletką przycupnęły na parapecie . Pasują idealnie do całego wnętrza :)


Boniusiu bardzo Ci dziękuję za te cudowności a Sylwii za zorganizowanie wymianki. 

Pokażę teraz co ja przygotowałam dla mojej wymiankowej pary.


Zeszyt z wyhaftowaną wróżką.

  
Zawieszka z jednorożcem


Mam nadzieję, że Boniusia chociaż w połowie była zadowolona z przesyłki tak jak ja. 
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniałą wymiankę sobie zrobiłyście z jednej i drugiej strony!!!Piękne prezenty!!! Miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :) Widać wymiana się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne prezenciki wymiankowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moja Droga... również bardzo dziękuję za udaną wymiankę i cuda od Ciebie... przepraszam również za opieszałość w odezwie... poproszę o dyspensję jeśli można...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza wymianka - wspaniałe prace! Jestem pod wrażeniem wróżki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wymianka bardzo udana :) Strasznie podobają mi się te bobinki z poprzedniego posta. Istne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę, że oby dwie jesteście zadowolone z wymianki:) Zapraszam w niedługim czasie na następną - już w głowie się pomysł klaruje;) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną wymianke zrobiłyście sobie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję udanej wymianki. Obydwie macie powody do radości i zadowolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty super zrobiłyście, więc wymianka udana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka :) Cudne prezenty zrobiłaś i otrzymałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne i pomysłowe prezenty. Bardzo podobają mi się kolczyki i zeszyt z wróżką. Super wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna prezenty; otrzymałaś ale również wysłałaś. Zawieszka z jednorożcem to mój nr 1 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.