piątek, 20 kwietnia 2012

Imieninowa kartka

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie kartki z okazji imienin. Oj nie mogłam się do niej zabrać. W końcu Igunia zarządziła, że musimy zrobić jakieś kartki. Wyjęła wszystko co było potrzebne, rozłożyła na stole w jadalni, zaprosiła mnie do pracy i tak na wspólnym scrapowaniu minęło nam środowe popołudnie. Kartki Igi nie pokarzę, bo już powędrowała do koleżanki i nie zdążyłyśmy zrobić zdjęcia za to pokazuję swoją. Oczywiście córa pomagała mi dobierając kolory (królują róże i fiolety :) i ustalając kompozycję. Efekt myślę ok - zresztą sami zobaczcie :)




X X X X X X X X X 

Zostałam zaproszona przez Gugę do zabawy dotyczącej potrawy wielkanocnej, której nie może zabraknąć podczas Świąt. Szału i odkryć nie będzie :) - rządzi żurek z białą kiełbaską i jajeczkiem z dużą ilością chrzanu.  Jeżeli chodzi o ciasto to oczywiście serniko-makowiec albo 3 -bit - oba pyszne i kaloryczne :)) 

Robótkowo krzyżykowo (i nie tylko) również się dzieje ale to na razie tajemnica - jak przesyłki dotrą do adresatek będę mogła pokazać co wytworzyłam. 

Korzystając z chwili czasu lecę poodwiedzać Wasze blogi. Jutro wzywa mnie trawnik, grabie, łopatki, kwiatki i całe podwórko także z czasem będzie krucho. 

Pozdrawiam serdecznie Eda :))

8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, bardzo energetyczne kolorki. A na torcie do ozdoby wykorzystałam pianki marshmallow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie skomponowana i wykonana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna, na pewno będzie miło obdarowanej osobie taką otrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna karteczka. Na pewno sprawi dużą radość Solenizantce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj proszę nie strasz tym ogródkiem , mnie jutro tez czekają porządki w ogrodzie a ja tego strasznie nie lubię ..
    Karteczka śliczna ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Edytko, dziękuję za wizytę i życzenia, wracam powoli do stanu normalności. Nauczona doświadczeniem pouczam, nie przegrzej się, bo może się skończyć jak u mnie, a tego Ci wcale a wcale nie życzę. Miłej pracy Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna słodka karteczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.