poniedziałek, 7 stycznia 2013

Jestem :)

Nie było mnie króciutko i bardzo się z tego cieszę :) Moja nieobecność spowodowana była, nie tak jak myślałyście rozwiązaniem ale odwrotnie aby nie doszło do niego zbyt szybko. Mamy do zobaczenia z Tymkiem jeszcze sporo czasu i lepiej aby trwało to jak najdłużej.

Oczywiście robótkowego coś tam w między czasie powstało. Na razie maleńkie hafciki z motywami kwiatowymi, które pewnie wylądują na jajkach wielkanocnych :)) A może coś innego - zobaczę w trakcie wykańczania :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Do zobaczenia i przeczytania. 

23 komentarze:

  1. Powiało wiosną przyjemnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki:-) Wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobił się wiosennie...mimo tego śniegu za oknem :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko oszczędzaj sie ile wlezie ,,
    Fajne hafciki ciekwe co znich powstanie ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że wszystko jest dobrze. kwiatki słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna!!:)) I chłopak też wiosenny będzie?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbaj o siebie i maleństwo
    Hafciki bardzo sympatyczne, czekam aż coś z nimi pokombinujesz ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne hafciki! Mogą też być na kartki z życzeniami.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki :) Zdrówka dla Ciebie i Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności, całkiem jak żywe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne maleństwa :) Trzymajcie się, Edytko i Tymku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ,że tak szybciutko do nas wróciłaś;-)))
    Niech mały rośnie zdrowo pod Twoim serduszkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLICZNE WIOSENNE MALEŃSTWA!TRZYMAJCIE SIĘ ZDROWO DO SZCZĘŚLIWEGO KOŃCA!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymajcie się zdrowo!
    Piękne wiosenne kwiaty, a zastosowań może być wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafciki :) chyba już wszyscy zaczynają tesknić za wiosną, ja też się rozglądam za wiosenno-kwiatowymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafciki, kwiatowe wzorki lubię pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważajcie na siebie, wypoczywaj, leniuchuj na całego z igłą i nitką:) przypomniało mi się pewne zdarzenie, kiedy byłam 10 lat temu w szpitalu, zabrałam ze sobą obrus do haftowania. Gdy szłam już po operacji noga za nogą korytarzem, zadzwoniła do mnie mama i pyta, co robię, więc ja odpowiadam: "Haftuję", na to wybiega pielęgniarka z dyżurki i krzyczy: "Niech pani poczeka, dam nerkę!" Oj, te hafty:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne wiosenne motywy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak, przyznaję, nawet wczoraj tu byłam i się zastanawiałam, czy to przypadkiem już nie czas na Twojego dzidziusia...
    Wytrzymajcie razem jak najdłużej :)
    Hafciorki fajniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne te hafciki:) aż wiosnę czuć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne hafciki,ktore oddaja Twoj i Tymka wiosenny nastroj...trzymajcie sie i powiedz Tymkowi,ze jeszcze nie ma co sie spieszyc...za oknem zimno,ponuro i sloneczka brak,a w brzuszku mamusi tak milo i przyjemnie...

    OdpowiedzUsuń
  22. hafciki jak zawsze rewelacja :O)
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kwiatki, od razu czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.