piątek, 2 sierpnia 2013

Ślubnie

Już dość dawno (bo aż w czerwcu) zrobiłam na zamówienie siostrzenicy mojego męża ślubny exploding box. Jak to ze mną bywa, zdjęcia zrobiłam, zrzuciłam na komputer i zupełnie o tym zapomniałam :)  Za to dzisiaj pudełeczko doczekało się prezentacji.


Kolory stonowane biel, beż i szary. Do ozdoby użyłam kwiatów, które kiedyś otrzymałam od Justyny :))) 



Mój ostatni pech (zapalenie płuc Tymka, moja rwa kulszowa - oj boli, awaria aparatu) został rozjaśniony niespodziewajką od Szarlotki. Dziękuję Ci bardzo Kochana - sprawiłaś mi wielką radość. Zawartość paczuszki pokażę jak tylko zrobię zdjęcia Iguli aparatem. Pozdrawiam wszystkich cieplutko. Pa :)))

17 komentarzy:

  1. Piękna praca!
    No i dużo zdrówka Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko! Zdolna istota z Ciebie:) Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała , a cieszyć będzie na pewno , choróbska przepędźcie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent ślubny!
    Współczuję i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dużo zdrówka życzę i kopnij w tyłek tą całą kulszową ;oP

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełko,
    dużo zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca!:)
    Zdrówka dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka cudna :)
    Życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka w rodzinie życzę, a pudełeczko świetne!Dla mnie taka praca to czarna magia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełko , Przedewszystkim zdrowia życze ,,

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko słodkie,
    dużo zdrowia dla was!

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, cieszę się, że niespodzianka dotarła :) Mam nadzieję, że z pudełeczko przyda Ci się na zrobienie coś równie ślicznego jak ślubny box :) Zdrówka Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.