sobota, 15 marca 2014

Lubię ...

... wykonywać specjalne zamówienia dla wyjątkowych osób. Zostałam poproszona o wykonanie okładki na przepiśnik oraz kartki. Miałam pełną dowolność a motywem przewodnim miała być babeczka. I tak oto powstał komplecik dla osiemnastolatki, która uwielbia gotować i piec.
Koperta również zyskała na urodzie, dzięki odbitej babeczce, podobna znalazła się również w środku kartki.
H na babeczce z zeszytu jest inicjałem jubilatki - Hani.
Zamawiająca była zadowolona więc ja również ;)))
Prace zgłaszam na słodkie wyzwanie w Klubie Twórczych Mam.

A teraz szaleństwo zakupowe :)) 
Pierwszy raz robiłam takie zakupy ale zaręczam z pewnością nie ostatni. Mam w planach zrobienie albumu dla Tymcia z pierwszego roku życia. Igunia ma dwa albumy, w których zapisywałam wszystko łącznie z datami jej poczynań. Z Tymulkiem już tego nie robiłam - praca i dom na głowie więc czasu brak. Ale mam nadzieję, że albumem sie jakoś zrehabilituję :)))
A co kupiłam? Całe mnóstwo wycinanek ze sklepu wycinanka
Dostawa wręcz ekspresowa - po dwóch dniach miałam przesyłkę mimo, iż zamawiałam imiona swoich dzieci co wydłuża czas realizacji. Gorąco polecam :)) Czekam jeszcze na papiery i biorę sie do roboty.
Do pokazania mam jeszcze mulinki z wymianki z Kasią ale poczekam aż moje drobiazgi do niej dotrą :))
Pozdrawiam serdecznie Edka. 




54 komentarze:

  1. Apetyczne babeczki, nie dziwi mnie że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładny przepiśnik :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że zakupy super zrobiłaś chyba też muszę
    bo do kartek mi brak !!! A " babeczki " wyglądają
    smakowicie :D pozDrawiaM serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy pierwsza klasa :)) A babeczki dla babeczki myślę, że trafione :)

      Usuń
  4. Tez to lubię;) Cudny komplecik stworzyłaś!:)
    Zakupy rewelacyjne! Pomysł na album również:) Czekam zatem na realizację:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te zakupy. Gdybym mogła to jeszcze bym wiele kupiła ale portfel swoje dno niestety posiada :))

      Usuń
  5. Oj kocham te twoje babeczki Edytko - śliczności buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś, i super wykonany, z pewnością ucieszy obdarowaną! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Danielo, że Hani przypadł do gustu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczny przepiśnik i karteczka! A jakie owocne zakupy:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zakupów jestem zachwycona :)

      Usuń
    2. Nie wątpię:-)
      Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
      http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html#comment-form

      Usuń
  8. Piękny komplecik! Ta wyszyta babeczka jest cudna.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki do schrupania! Jakie cudne zakupy! Album będzie świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny przepiśnik. Dziewczyna na pewno będzie zachwycona.
    Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu - teraz nic tylko go zapełniać przepisami :)

      Usuń
  11. dziewczyno, zachwycasz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem ,wspaniały pomysł i wykonanie super pozdrawiam Dusia [ tylko pozazdrościć jubilatce]

    OdpowiedzUsuń
  13. Super komplecik dla osiemnastki, fajny kolorystycznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu - mam tylko nadzieję, że osiemnastka była zadowolona.

      Usuń
  14. Edytka, REWELACYJNE prace :) Motyw babeczki bardzo mi się podoba a za dobór kolorów do całości- medal Ci sie należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za słowa uznania. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. Edytko, zamówienie zrealizowałaś koncertowo :)
    Literkę na babeczce dodałaś we własnym zakresie, czy taki alfabet babeczkowy posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alfabet babeczkowy posiadam ale akurat literka H była przy innej babeczce więc ja zmodyfikowałam.

      Usuń
  16. Piękne hafty i pomysł również pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! Przesliczny przepiśnik! i karteczka w komplecie, jest to piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny wzór, projekt i wykonanie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplecik i jaki praktyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Babeczki wyglądają niezwykle apetycznie :)
    Świetny przepiśnik.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny prezent zrobiłaś, całość prezentuje się ślicznie i niepowtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne prezenty, jubilatka będzie nieziemsko zachwycona! Ja bym była :) i gratuluję udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjnie wyglądają te karki na 8nastkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie podoba mi sie efekt haftu naklejony na ta tekturke...super ...przepiśnik też świetny...pomysłowa z Ciebie BABECZKA :D ja też chciałabym zrobić album z różnymi dekoracjami dla mojego malucha...tylko czasu wiecznie brak...brakuje mi nawet by uzupełniać jego dzienniczek poczynań hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech ten czas doby niestety nie da się wydłużyć.

      Usuń
  26. Fantastyczny :)) , świetny tekst i ekstra motyw

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie sobie poradzilas z zamówieniem. I czekam z niecierpliwością na album.

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za udział w wyzwaniu praca słodka

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny pomysł i piekne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, niezmiernie atrakcyjne miejsce, rewelacyjny wpis, wspaniale opisany, pewnie nie raz odwiedze twojego bloga, gdyż naprawde ogromnie mi się tu u Ciebie podoba, salutuję Gosia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.