niedziela, 21 września 2014

Ślimak, ślimak pokaż rogi...

Ślimaczki dzisiaj trzy :) Pierwszy otrzymałam od Romy jako pociaszajkę w jej candy. Ślimak cudny, bardzo mięciutki i bardzo bardzo duży. Nowa właścicielka już do zaadoptowała :)
Dziękuję Roma :))

Dwa kolejne to już moje szyjątka jako część wymianki z Doriss. Powędrowały do jej córeczek już dawno temu ale jak to bywa zapomniałam pokazać :) Do przesyłki dołączyłam jeszcze kilka drobiazgów ale o tym kiedy indziej. 
Pozdrawiam serdecznie Edka :)

24 komentarze:

  1. Jakie one są piękne i te n od Romy i te Twoje, śliczne!!! Zawsze mi się te slimaki podobały, ale jakoś nie mam odwagi uszyć...:)
    Pozdrawiam cieplutko, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są fantastyczne! W końcu muszę się i ja z nimi zmierzyć, bo od zawsze bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie one śliczne - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszne ślimaczki!!! Śliczne są!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że slimaczekk Ci się podobał no i przede wszystkim że znalazł nową właścicielkę:)
    A Twoje slimaczki sa cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dumnie stoją w pokoikach. Jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju jakie ona śliczne, wszystkie są wspaniałe, bajeczne ślimaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimaki są bombowe! Uwielbiam ich rumieńce.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie sympatyczne ślimaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki z tych ślimaków:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsze ślimaczki jakie widziałam :)), cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! Są przepiękne! Chciałabym być małą dziewczynką i spać z takim ślimaczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są cudne! Czemu ja nie umiem szyc!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mijaki, te są wyjątkowo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne ślimaczki!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, jakie dopieszczone, wyższa szkoła szycia! pozdrawiam dzieciaczki!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO my!!! I ike this snails!!! My favorite animals! Very beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.