czwartek, 18 grudnia 2014

Bombkowo

A ja dalej w temacie bombek :)
Dzisiaj pokażę bombeczkę, którą wysłałam dla Krzysia w ramach Robótki. Świetna akcja polegająca na wysłaniu kartki świątecznej do konkretnego mieszkańca Domu Pomocy dla Dzieci w Niegowie. Do karteczki można dołączyć jakiś drobiazg. Przesyłki wysłałam do dwojga podopiecznych Jadzi i Krzysia. Krzyś uwielbia bombki i misie, więc połączyłam to w jedno i powstała bombka misiowa :)))
Mam nadzieję, że Krzyś będzie zadowolony :))
Bombeczkę posyłam 
oraz tu

Listonosz nie zapomniał o mnie i dostarczył mi kilka przesyłek ale to zostawiam sobie na deser :)
Pozdrawiam serdecznie Edka :)





14 komentarzy:

  1. Śliczna! Na pewno wywoła uśmiech na twarzy nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny misiaczek! Rewelacyjnie prezentuje się na bombce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te Twoje bombki, maja w sobie wszystko co powinny mieć, będa piękną ozdobą i w tym przypadku jeszcze sprawią komuś radość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna, chłopczyk z pewnością będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprytnie to wymyśliłaś: miś i bombka w jednym :)
    Ja też posłałam paczkę robótkową i nie wiem, czy już dotarła. Może na stronie Robótki będą jakieś meldunki... Martwię się, bo w paczce były między innymi trzy oszklone obrazki i inne drobiazgi, mogace ulec uszkodzeniu...n Tak się zakopałam w tych paczuszkach, że na nic więcej mi czasu nie starczyło, ale cieszę się bardzo, że wzięłam udział w akcji :)
    Misiek fajny bardzo, jestem przekonana, że Krzyś będzie piszczał z radości :))) ale ja pozostaję wierna bombce z mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku nie zdążyłam, ale w przyszłym spróbuję zrobić taką bombkę. Pewnie będzie to tylko marne naśladownictwo, ale one są tak cudne...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham misie a bombka fantastyczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta bombka, idealna dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bombka! Bardzo mi sie podoba! Edytko czy sa obklejone te bombeczki? Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny mis, a najwazniejsze ze dany bezinteresownie z dobroci serca

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza bombeczka z słodkim misiakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kunsztowna robota! Piękna praca! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca - chyba kosztowała mnóstwo czasu! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.