sobota, 28 lutego 2015

Torebeczki

W przerwie miedzy kartkami wielkanocnymi na kiermasz powstały dwie karteczki torebki. Utrzymane w kolorystyce różowo- szarej z dodatkiem kwiatuszków i odrobiny zieleni. Zdjęcia marne bo robione późną nocą. 
Torebki posyłam TU na wyzwanie Jestem kobietą! Wszak kobiety kochają torebki i kwiaty :)
Torebki powstały z magicznych papierów: wata cukrowa i stalowe niebo.
i TU - zainspiruj sie zdjęciem - u mnie to był kluczyk i kwiaty :)

Pozdrawiam serdecznie Edka.






13 komentarzy:

  1. Przepiekne, pomyslowe i starannie wykonane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te karteczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Woww świetny pomysł jak i wykonanie! Super karteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Torebki wyszły przepiękne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z magicznego papieru powstały magiczne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne torebeczki :) Ja to nigdy nie mam cierpliwości do takich kształtów, więc tym bardziej podziwiam! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiny and full of love project!Thank you for joining IKropka!!

      Usuń
  8. Śliczne kształty tych kobiecych niezbędników :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kształt, nietypowy co sprawia że karteczki są bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.