niedziela, 22 lipca 2012

Moje zaległości

Oj nie było mnie jakiś czas w blogowym światku. Nigdzie nie wyjeżdżałam po prostu miałam mega lenia :))) Zresztą dalej mam ale czas pokazać moje zaległe sprawy. Na pierwszy ogień idą odsłony SALu minihafciki. Dwa na raz za lipiec i sierpień :)



I kolejna odsłona TUSALowego słoiczka


Pozostała mi jeszcze zaległość z kalendarza LK ale tu niestety nie mam co pokazać bo nie postawiłam nawet jednego krzyżyka. Naprawdę dopadł mnie mega leń ale o jego przyczynach napiszę innym razem. 

Pozdrawiam serdecznie :)))









18 komentarzy:

  1. Urocze hafciki, a taki leń, byle nieduży każdej z nas jest potrzebny, by zregenerować siły i wrócić z nowymi pomysłami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdego dopada taki leń, myślę,że szybko minie...I wrócisz do nas z nowymi pomysłami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko miło cię znowu czytać ..
    O lenia sie nie martw jak słońce wróci to i chęci na xxxx powrócą z dwojona siłą ...
    Śliczne maleństwa ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie maleństwa:)
    pozdrawiam i życzę miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś tu czuję pismo nosem z tymi przyczynami lenia;)))))))) hafciki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet najlepszym się zdarza ;-))) taki leń oczywiście. Super hafciki. Mnie ostatnio akurat do xxxx ciągnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie każdego dopada leń ;-)

    Pozdrawiam ewanka
    http://ewankaszyciedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czas zastoju twórczego dopada i największych artystów, więc spoko! podoba mi się ten drink, jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te mini hafciki! Leniem się nie przejmuj, nawet nie zauważysz, kiedy odejdzie :)) Trochę błogiego leniuchowania każdemu jest potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki! A co do lenia, to wcale się nie przejmuj, przyszedł to i pójdzie:) Pozdrawiam:))) kiedyś guga ze skarbczyka:) a teraz nela z kufra:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie. zaległości nadrobione !

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, o jakich Ty zaległościach piszesz? Jesteś przecież pierwsza, która wyhaftowała sierpniowy hafcik!!
    Oba cudne i chyba tez się skuszę na te kwiatki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne takie letnie hafciki!!! Mnie też dopadł leń :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam i dziękuję za odwiedziny. A co do lenia - no w końcu są wakacje, więc czas na odpoczynek. Te miniaturki są takie urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne mini
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze maleństwa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.